RAPIDOS
מקסיקני הוא ההמבורגר החדש של ישראל!
מהפכת ה-Tex-Mex מתחילה עכשיו: רשת Rapidos נרכשת על ידי קבוצת BBB, מתאימה את הטעמים לחיך הישראלי ומכריזה על יעד שאפתני של 25 סניפים בפריסה ארצית.
קבוצת BBB, המחזיקה ברשתות ההמבורגרים המובילות מוזס שופ, BBB ובורגרים, הכריזה לאחרונה על כניסה דרמטית לענף המזון המקסיקני, עם רכישת רשת Rapidos לא מדובר בעוד רכישה שגרתית, אלא בהכרזה רשמית Rapidos :היא הבשורה הקולינרית הבאה בישראל!
"נכנסתי ל-BBB בשנת 2008 והבנתי שההמבורגר יהיה אוכל הרחוב הכי נמכר בישראל וצדקתי," מספרת אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB. "ואז אמרתי, אוקיי, מה יהיה הדבר הבא? מה הדבר הבא שהישראלי ירצה? מבחינתי זה מקסיקני".
ההחלטה להשקיע במטבח המקסיקני נובעת מניתוח מגמות גלובליות – "האוכל המקסיקני הוא המטבח השני הכי נמכר בכל ארצות הברית".
המטרה של קבוצת BBB היא להנגיש את המטבח הנהדר הזה לכל בית: "אני מתכננת שנפתח 25-23 סניפים," מצהירה תורג'מן. "היום קשה למצוא טאקו בישראל. אנחנו רוצים שזה לא יהיה קשה".
רשת Rapidos שואפת להציע אוכל בסגנון טקס-מקס (השראה מקסיקנית-אמריקאית), תוך ביצוע התאמות הכרחיות:
• כשרות וטבעונות: בתפריט שולבו גבינות טבעוניות כדי להתאים את המנות לדרישות הכשרות.
• מנות הדגל החדשות: לצד נאצ'וס וגואקמולי, תמצאו אצלנו את "רפידוס" (קראנץ' ראפ חצוי עם תוספת בשר וטוסטדה מפרידה בין הרכיבים) הנמכר במחירים נגישים של 56-65 ש"ח, ואת טאקוס בירייה (3 יחידות טורטיות צרובות עם אסאדו וגבינה טבעונית) ב-62 ש"ח.
• חוויה מתחדשת: מנכ"לית הקבוצה הדגישה כי המותג חייב להיות "סקסי" ו"שהחוויה תתחדש תמיד ותהיה מותאמת לטרנדים העולמיים ולהנגיש את המחירים".
אז למה אתם מחכים? בואו לטעום את הדבר הגדול הבא! Rapidos – אוכל רחוב לטיני אמיתי.
______________
מבוסס על כתבה מאת מירב קריסטל שפורסמה ב-ynet בתאריך 1.12.2025








